Бесінші сынып оқушыларының орта буынға бейімделуі, ата-аналарға ұсыныс.
• Балаңызды мектептегі істері туралы айтуды ұсыныңыз.
• Балаңыздың мұғалімдерімен баланың үлгерімі, мінез-құлқы және басқа балалармен қарым-қатынасы туралы үнемі сөйлесіңіз.
• Балаңыздың бағаларын жазалау және марапаттау жүйеңізбен байланыстырмаңыз.
• Балаңызға үй тапсырмасын орындауға көмектесіңіз, бірақ оны өзіңіз жасамаңыз.
• Балаңызға мектепте оқытылатын нәрсеге деген қызығушылықты сезінуге көмектесіңіз.
•Балаңыздың мектеп өмірінде өзгерістер болған кезде үйде тыныш және тұрақты атмосфераны сақтау үшін қосымша күш салыңыз.
Физиологиялық бейімделу
• Баланың үйдегі оқу әрекетін өзгерту қажеттілігі
• Үй тапсырмасын орындау кезінде ата-аналардың дұрыс дене қалпын, жарық режимінің дұрыстығын қадағалау.
• Миопияның, омыртқаның қисаюының алдын алу, қолдың ұсақ бұлшықеттерін жаттықтыру
• Баланың рационына міндетті түрде витаминді препараттарды, жемістер мен көкөністерді енгізу.
•Дұрыс тамақтануды ұйымдастыру.
• Денсаулықты сақтаудың негізгі шарттары ретінде баланың дербестігі мен жауапкершілігін тәрбиелеу.
Психологиялық бейімделу
• Бесінші сынып оқушысының мектептегі жетістігінің бірінші шарты – ол кездескен немесе кездесуі мүмкін сәтсіздіктерге қарамастан, баланы сөзсіз қабылдау.
• Бала өмір сүрген әрбір оқу күнінде ата-ананың мектепке, оқитын сыныпқа деген қызығушылықты міндетті түрде көрсетуі.
• Физикалық әсер ету, қорқыту шараларына жол бермеу. (ата-әжелер, құрдастар). баланы, әсіресе басқа адамдардың көзінше сынау
• Ләззат алудан айыру, физикалық және психикалық жазалау сияқты жазалау шараларын алып тастау
• Мектепке бейімделу кезеңінде баланың темпераментін ескеру, өзін-өзі бақылауға, өзін-өзі басқаруға тәрбиелеу. және өзін-өзі қамтамасыз ету
№ 2 МЛ психологиялық қызметі